Termeni și Condiții

Magazinul The Shop vasco-electronics.ro denumit în continuare Magazinul, este proprietatea și este gestionat de către Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. cu sediul social în Kraków, Polonia, al. Pokoju 1 lok. CTA/350, înregistrat la Registrul Antreprenorilor de la Oficiul Național al Registrului Comerțului (KRS) cu nr. KRS: 0000421705, REGON (Nr. de înregistrare comercială): 122581850, NIP (Cod fiscal național): 6772369151.

Condiții

Condițiile Magazinului de prestare a serviciului

  1. 1. Termenii utilizați în Condițiile de prestare a serviciului sunt alocați cu următoarele sensuri:

    1. Client – o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizatorică, care nu este o persoană juridică și care are alocată capacitate juridică pe baza prevederilor speciale, care achiziționează produse și plasează comenzi parte din Magazin;
    2. Consumator - o persoană fizică care, în tranzacții, acționează în scopuri neasociate cu activitatea sa comercială, economică sau profesională,
    3. Condiții de prestare a serviciului - aceste Condiții de prestare a serviciului pentru prestarea serviciilor electronice făcând parte din magazinul online vasco-electronics.ro;
    4. Magazin - Serviciul pe internet disponibil la: vasco-electronics.ro unde Clientul poate face cumpărături;
    5. Produse - produsele prezentate în Magazinul online;
    6. Contract de vânzări - Contractul în conformitate cu care vânzătorul se obligă să transfere proprietatea obiectelor cumpărătorului și să emită un obiect cumpărătorului și cumpărătorul se obligă să colecteze respectivul obiect și să plătească un preț vânzătorului prin intermediul Magazinului online, încheiat de către și între: Vasco Electronics Sp. z o.o. S.K.A. Și Client încheiat cu utilizarea serviciului Magazinului online;
    7. Comanda - declarația Clientului care țintește direct la încheierea unui Contract de vânzări, specificând tipul, cantitatea și prețul Bunurilor.
  2. 2. Prevederi generale

    1. 2.1. Vânzarea este efectuată în Magazin în conformitate cu regulamentele prezentate mai jos.
    2. 2.2. Aceste condiții de prestare a serviciul sunt regulamentele la care se face referire în Directiva 2000/31/CE a Parlamentului și Consiliului European din data de 8 iunie 2000 privind anumite aspecte juridice ale serviciilor societăților informaționale, în special comerțul electronic, pe piața internă din data de 8 iunie 2000 (O.J. UE.L Nr 178, pagina 1) și Articolul 8 din Legea din data de 18 iulie 2002 privind prestarea serviciilor prin mijloace electronice (Jurnalul de legi din 2002, Nr. 144, articolul 1204, cu modificările ulterioare, denumită în continuare ”legea privind prestarea serviciilor prin mijloace electronice”).
    3. 2.3. Clientul care comandă din Magazin ar trebui să fie familiarizat cu citirea acestor Condiții de prestare a serviciului. La momentul plasării unei Comenzi, Clientul va fi întrebat dacă acceptă prevederile acestor Condiții de prestare a serviciului prin funcționalitatea indicată, ex. căsuța.
    4. 2.4. Clienții pot primi acces la aceste Condiții de prestare a serviciului de fiecare dată prin intermediul unei trimiteri postate pe pagina de start a Magazinului. https://vasco-electronics.ro/termeni-si-conditii și le pot încărca și pregăti pentru imprimare.
    5. 2.5. Datele privind Produsele furnizate pe site-urile Magazinului, inclusiv dar fără a se limita la descrierile acestora, parametrii tehnici și de performanță și prețurile acestora, sunt informative ca și caracter și constituie o invitație de a încheia un contract și nu o ofertă.
  3. 3. Normele pentru utilizarea Magazinului online și procedura pentru încheierea unui Contract de vânzări

    1. 3.1. Comenzile pentru Produsele oferite pe site-ul Magazinului pot fi plasate prin telefon sau e-mail.
    2. 3.2. Comenzile pot fi plasate la vasco-electronics.ro și prin e-mail 24/7. Comenzile telefonice pot fi plasate în timpul programului de lucru furnizat în fila ”Contact”.
    3. 3.3. Pentru a încheia un Contract de vânzări, este necesar să mergeți la https://vasco-electronics.ro, să selectați bunurile, să adăugați bunurile alese în coș și să efectuați activitățile ulterioare, pe baza mesajelor afișate Clientului și altor informații disponibile pe site.
    4. 3.4. În timpul plasării Comenzii - până când se apasă butonul ”Comandă și plătește” - Clientul are posibilitatea de a modifica datele introduse și Bunurile selectate. În acest sens, este necesar să urmăriți mesajele afișate Clientului și informațiile disponibile pe site.
    5. 3.5. Atunci când Clientul care utilizează Magazinul online furnizează toate datele necesare, se afișează sumar pentru Comanda plasată. Sumarul Comenzii plasate va include informațiile cu privire la următoarele:
      1. a) obiectul comenzii
      2. b) unitatea și prețul total pentru produsele sau serviciile comandate, inclusiv costurile de livrare și costurile suplimentare (dacă există),
      3. c) modalitatea de plată selectată,
      4. d) modalitatea de livrare selectată.
    6. 3.6. Plasarea Comenzii de către Client constituie declarația pentru încheierea Contractului de vânzări cu Vasco Electronics Sp. z o.o. S.K.A. în conformitate cu citirea acestora Condiții de prestare a serviciului.
    7. 3.7. Contractul se consideră a fi încheiat atunci când Clientul apasă pe butonul ”Comandă și plătește”.
    8. 3.8. După plasarea Comenzii, Clientul va primi un e-mail intitulat ”Confirmarea comenzii” care include confirmarea finală a tuturor elementelor esențiale ale Comenzii.
    9. 3.9. Contractul de vânzări este încheiat în limba română în informații care se potrivește cu Condițiile de prestare a serviciului.
    10. 3.10. Clientul nu are permisiunea de a posta conținut ilegal ca parte din serviciile Magazinului.
    11. 3.11. Clientul este obligat să utilizeze site-ul Magazinului într-o manieră conformă cu legislația și care respectă drepturile personale și proprietatea intelectuală a Magazinului și a părților terțe.
    12. 3.12. Clientul este obligat să respecte prin interzicerea suprautilizării mijloacelor de comunicare electronică și să nu livreze, prin intermediul sau în sistemele Magazinului, următorul conținut:
      1. a) care are ca rezultat perturbația activității sau supraîncărcarea sistemelor Magazinului sau a sistemelor altor entități care participă, în mod direct sau indirect, la prestarea serviciilor prin mijloace electronice,
      2. b) de încălcare a drepturilor personale ale părților terțe sau a intereselor justificate ale Magazinului, încălcând normele sociale aplicabile în mod normal sau bunele practici,
      3. c) care nu respectă prevederile aplicabile în mod normal ale legislației.
  4. 4. Plata și livrarea

    1. 4.1. Toate prețurile sunt furnizate în Magazinul online în RON (Lei) și includ TVA. Prețul specificat pentru fiecare produs este obligatoriu de la momentul plasării Comenzii. Costul de livrare este adăugat la prețurile prezentate. Costurile de livrare sunt adăugate la costul total în timpul sistemului de procesare a comenzii.
    2. 4.2. Costurile de livrare sunt furnizate anterior plasării Comenzii.
    3. 4.3. Pachetele sunt livrate prin UPS și atunci când se trimit dincolo de Uniunea Europeană, - prin curier EMS (serviciu de mesagerie îmbunătățit). Dacă se trimit în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, data scadentă de livrare este de 3-4 zile. Dacă se trimit în străinătate, livrarea va lua în jur de 14 zile.
    4. 4.4. Prețuri pachete:
      1. a) Curier UPS (plata în avans) - 0 RON,
      2. b) Curier UPS (numerar la livrare) – 0 RON.
    5. 4.5. Plățile pentru cumpărături și livrare se pot efectua în Magazin prin următoarele mijloace:
      1. - în numerar la livrare,
      2. - prin transfer bancar în avans în contul bancar al Vasco Electronics,
      3. - card de credit sau debit.
      Plățile cu cardul de credit sunt gestionate de Six Payment Services.
    6. 4.7. Fiecare comandă este executată împreună cu o factură care confirmă suma de achiziționare și specifică produsele achiziționate.
    7. 4.8. Încheierea Contractului este confirmată de către Magazin imediat prin intermediul unui suport de date nelimitat nu mai târziu de livrarea obiectelor.
  5. 5. Informații privind procesarea datelor personale

    Compania Vasco Electronics depune orice efort necesar să protejeze datele dvs. personale.Pentru a obtine informații despre procesarea datelor dvs. personale și despre politica de cookie, vă invităm să citiți politica de confidențialitate.

    6. Reveniri și retrageri de la Contract

    1. 6.1. Consumatorul primește dreptul de a se retrage de la contractul privind achiziționarea de bunuri în Magazinul online în termen de 14 zile de la colectarea pachetului, fără a furniza motivele.
    2. 6.2. Momentul pentru retragerea de la Contract expiră la 14 zile de la data la care Clientul a intrat în posesia obiectelor sau la care o persoană terță alta decât curierul și indicat de către Client, a intrat în posesia respectivelor obiecte.
    3. 6.3. Retragerea de la Contract ar trebui să aibă formatul unei declarații clare depusă în scris prin e-mail, poșta tradițională sau prin telefon. O procedură detaliată de retragere de la Contract și un formular tipic pentru retragerea de la Contract este inclus în sub-pagina “Politica de Retur
    4. 6.4. Consumatorul va expedia obiectul înapoi în termen de 14 zile de la data de retragere de la Contract la următoare: Dimitrie Cantemir, nr.2B,mun. Câmpulung, jud Suceava, cod postal 725100. Informațiile privind returnarea bunurilor vor fi furnizate la: contact@vasco-electronics.ro sau prin telefon la numărul +40 332 228 031.
    5. 6.5. Vom trimite confirmarea Consumatorului cu privire la primirea informațiilor privind retragerea de la contract printr-un suport de date nelimitat, sub formă de e-mail, prompt la primirea declarației clare privind retragerea de la Contract.
    6. 6.6. Costurile de trimitere a bunurilor returnate vor fi suportate de către Consumator.
    7. 6.7. În cazul în care Consumatorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină oferită de către Magazin, Magazinul nu este obligat să ramburseze Consumatorul pentru costurile sale suplimentare.
  6. 7. Plângeri

    1. 7.1. Magazinul este obligat să livreze bunurile fără nici o defecțiune.
    2. 7.2. Magazinul, în calitate de vânzător, este responsabil față de Client, care este un consumator, pentru nerespectarea produsului, care a fost achiziționat de către respectivul consumator, cu un Contract de vânzări, în temeiul domeniului de aplicare specificat în normele cu privire la condițiile speciale ale vânzării de bunuri de consum.
    3. 7.3. Plângerile care decurg din încălcarea drepturilor Clientului garantate prin lege sau pe baza acestor Condiții de prestare a serviciului trebuie să fie direcționate către contact@vasco-electronics.ro sau prin telefon la numărul +40332 228 031 sau prin poștă la următoarea adresă: Dimitrie Cantemir, nr.2B,mun. Câmpulung,jud Suceava, cod postal 725100.
    4. 7.4. Magazinul va răspunde imediat la plângerea Clientului, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la depunerea acesteia. În cazul în care Magazinul nu răspunde în perioada prevăzută mai sus, acest lucru semnifică faptul că Vânzătorul a acceptat plângerea ca fiind justificată.
    5. 7.5. Pentru a facilita procedura de plângere, conținutul pachetului ar trebui să fie verificat în prezența curierului. În cazul în care există daune sau neconsecvență a conținutului cu comanda, acest lucru trebuie raportat curierului pentru a pregăti raportul de daune. Un raport semnat va facilita luarea în considerare a plângerii.
    6. 7.6. Se recomandă să se furnizeze următoarele informații în descrierea plângerii Clientului:
      1. a) informații și circumstanțe cu privire la obiectul plângerii, în special tipul și data incidentului;
      2. b) o cerere pentru executarea produsului în conformitate cu Contractul de vânzări sau o declarație pentru reducerea prețului sau de retragere de la Contractul de vânzări; și
      3. c) datele de contact ale persoanei care depune plângerea - acest lucru va facilita și accelera luarea în considerare a plângerii de către Vânzător. Cerințele prevăzute în propoziția anterioară sunt doar recomandări și acestea nu afectează eficacitatea plângerilor depuse cu omisiunea descrierii recomandate pentru plângere.
    7. 7.7. Vom trimite în mod prompt confirmarea către client cu privire la primirea plângerii printr-un sistem de date nelimitat, sub formă de e-mail.
    8. 7.8. Toate produsele disponibile în Magazin sunt supuse unei garanții de 24 de luni.
    9. 7.9. Garantul nu va aplica în cazul unei daune cauzate de utilizarea incorectă, întreținere neconformă cu manualul de utilizare sau uzură.
    10. 7.10. Garantul nu va aplica, de asemenea, pentru daune cauzate de inundații, strivire sau șifonare.
    11. 7.11. Un produs expediat pentru plângere și necolectat de către Client în termen de 1 an va fi aruncat.
    12. 7.12. Mai multe informații privind plângerea sunt furnizate pe site-ul Magazinului la sub-pagina “Cele mai frecvente întrebări”..
  7. 8. Informații ODR

    The ODR Platform este un site interactiv care este un punct de acces pentru consumatorii și antreprenorii care doresc să soluționeze un litigiu prin măsuri care nu implică instanțele (ODR ― Online Dispute Resolution – Soluționarea online a litigiilor). Această platform permite depunerea unei plângeri cu privire la bunurile sau achiziționate prin Internet, în Regatul Unit și în străinătate. Chestiunea menționată mai sus are loc prin depunerea unui formular electronic și găsirea unei entități corespunzătoare care va gestiona litigiul. Toate instituțiile specificate în platformă au fost verificate, ceea ce garantează că vor îndeplini prevederile aplicabile ale legislației și faptul că sunt înregistrate de organisme de stat. Platforma este disponibilă la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show. Vă furnizăm adresa noastră de e-mail ca un prim punct de contact: contact@vasco-electronics.ro
  8. 9. Cerințe tehnice

    1. 9.1. Vasco Electronics vinde bunuri prin intermediul unui magazin online organizat pe Internet:
    2. 9.2. Pentru a utiliza magazinul online, Clientul ar trebui, de unul singur, să obțină accesul la o stație de calculator sau dispozitivul utilizatorului cu acces la Internet.
    3. 9.3. Magazinul depune toate eforturile pentru a face utilizarea serviciului posibilă pentru utilizatorii de Internet prin mijloacele tuturor navigatorilor de Internet, sistemelor de operare, tipurilor de dispozitive și tipurilor de link-uri Internet populare. Cerințele tehnice minime care permit utilizarea site-ului Magazinului cuprind navigatorul de Internet în versiunea (cel puțin ) Internet Explorer 8 sau Chrome 16 sau Firefox 10 sau Opera 11 sau Safari 5 sau mai noi, cu suport Javascript permis, care acceptă cookie-uri și link de Internet cu bandă de frecvență de cel puțin 256.
    4. 9.4. Vă informăm prin prezentul document de faptul că utilizarea serviciilor prestate prin mijloace electronice este asociată cu un risc posibil de infectare a sistemului IT prin software nedorit (virus).
    5. 9.5. Pentru a pune în aplicare normele de siguranță de bază cu privire la utilizarea Magazinului, se recomandă ca dispozitivul care este utilizat de către Client să aibă, în special, următoarele:
      1. a) sistem anti-virus cu o versiune recentă a definițiilor și actualizărilor de viruși. Un program anti-virus trebuie să fie actualizat,
      2. b) un firewall eficient,
      3. c) instalate toate actualizările disponibile ale sistemului de operare și navigatorului de Internet care face referire la siguranță,
      4. d) pornirea funcției de acceptare a cookie-urilor și Javascript în navigatorul de Internet,
      5. e) software care permite citirea fișierelor în format PDF.
    6. 9.6. Înafară de amenințările dela viruși, amenințările posibile includ atacurile hackerilor. Magazinul declară prin prezentul document faptul că utilizează măsurile de siguranță menite să dezactiveze și să limiteze în mod semnificativ pătrunderea în sistem.
    7. 9.7. Magazinul nu este responsabil pentru problemele tehnice cu privire la funcționează deficitară a echipamentului electronic al Clientului și pentru lipsa parametrilor de activare a colectării datelor de către Client.
  9. 10. Prevederi de încheiere

    1. 10.1. Soluționarea litigiilor dintre Vasco Electronics Sp. z o.o. S.K.A. și Client este supusă instanțelor în conformitate cu practica de neîncălcare a intereselor colective ale consumatorilor.
    2. 10.2. Soluționarea litigiilor dintre Vasco Electronics Sp. z o.o. S.K.A. și Clientul care nu este consumator, este supusă unei instanțe competente pentru sediul Vasco Electronics Sp. z o.o. S.K.A.
    3. 10.3. Prevederile Legii privind prestarea serviciilor prin mijloace electronice și alte prevederi ale legislației poloneze se aplică oricăror chestiuni care nu sunt prevăzute în prezentul document.
  10. 11. Modificări ale Condițiilor de prestare a serviciului

    1. 11.1. Fiecare client va fi informat cu privire la modificările planificate ale Regulamentelor prin postarea unui mesaj pe www.vasco-electronics.ro de către prestatorul de servicii cu privire la modificările Condițiilor de prestare a serviciului, inclusiv lista de modificările ale Condițiilor de prestare a serviciului și respectivele informații vor fi păstrate pe site pe o perioadă de cel puțin 14 zile calendaristice consecutive, în timp ce Clienții cu Cont de utilizator vor fi informații în mod suplimentar de către Prestatorul de Servicii prin trimiterea informațiilor la adresa de e-mail indicată în formularul de înregistrare, care cuprinde lista cu modificările Condițiilor de prestare a serviciului.
    2. 11.2. Informarea privind schimbările Condițiilor de prestare a serviciului va avea loc nu mai târziu de 14 zile calendaristice anterior introducerii acestor schimbări. Atunci când Clientul cu Cont de utilizator nu acceptă noua citire a Condițiilor de prestare a serviciului, acesta este obligat să notifice acest lucru în scris la adresa Dimitrie Cantemir, nr.2B,mun. Câmpulung,jud Suceava, cod postal 725100 sau prin e-mail: contact@vasco-electronics.ro, în termen de 14 zile de la informarea privind modificarea Condițiilor de prestare a serviciului.